Procházka po pláži

10. dubna 2017 v 16:38 |  Deníček

Krásné pondělí všem. :)
Jak jste se měli o víkendu a copak jste dělali? :)

V sobotu jsme měli vážně krásné počasí. Vzbudili jsme se už o půl deváté, tak jsme si dali na snídani ovesnou kaši, kterou můj přítel miluje a už nechce snídat nic jiného. :D Dali jsme si kávičku a šli jsme se projít do parku na dvě hodinky. :) Park máme pár minut od baráku s krásným výhledem na Liverpool. Bylo vážně krásné počasí a velké teplo. Po cestě domů jsme se stavili do Asdy koupit nějakou mňamku k odpolední kávičce. :D A jelikož bylo velké teplo, tak jsme si koupili i zmrzlinu. Stála 2 libry a 50 pencí. Je karamelová se sušenkama. Lepší zmrzku jsem snad nejedla. :D A také jsme si koupili smoothie. Na tom teď ujíždíme.

Kolem dvanácté jsme přišli domů. :) Přítel si zavolal s rodinou přes skype a já dole v kuchyni kuchtila oběd. :) Udělala jsem vločkovou polévu se zeleninou a jako další chod jsem udělala lososa s brambory a tzatziki. Lososa jsem dělala asi po třetí v životě a musím říct, že se mi povedl. I když na tom nejde asi ani co zkazit. Udělala jsem si takovou citronovou marinádu, do které jsem dala trošku olivového oleje a trochu česneku a trochu sušené bazalky a taky čerstvě nakrájené bazalky a trochu soli. A dala jsem to péct do trouby. :) A přítel měl ve tři hodiny fotbal, takže se na něj musel koukat. Zrovna, když byl venku takový pařák. :(

K fotbalu jsme si dali teda kávičku s oreo donutkama, které miluju!! A jakmile skončil fotbal, to bylo asi kolem páté hodiny, tak jsme se šli ještě projít znovu do toho parku. Sedli jsme si tam na lavičku a koukali jsme na ten úchvatný výhled. :) A asi kolem půl osmé jsme se vrátili domů. :) Na večeři jsem udělala moji specialitku. Takovou zdravou pizzu z tuňáka. Přítel to měl poprvé a mohl se toho ujíst, že to je lepší jak normálni pizza. Akorát příště musím udělat větší porci, protože přítel je fakt velký jedlík. :D A pak jsme se už jen koukali na Teen wolf. :)

Další den bylo taky krásně. Tak jsme se rozhodli jet na pláž. Vzali jsme si deku do baťůžku a dali jsme si do dózičky ovoce, že si tam uděláme piknik. :) Ale když už jsme seděli v autobuse, tak se začalo zatahovat. Což mě trošku naštvalo a vyčítala jsem to přítelovi, že jsme tam měli jet v sobotu, když bylo krásně. Protože v tu neděli se zatáhlo a byla bílá obloha a trochu foukalo. Takže jsme se jen tak prošli a žádný piknik jsme si neudělali, ale nasbírali jsme pár mušlí. :) Chtěli jsme se tam ještě stavit někde do restaurace na jídlo, ale bylo všude plno lidí, tak jsme zamířili na zastávku. :) Autobus měl jet až za 15 minut, tak jsme šli do Icelandu a koupili jsme si tam za 2 libry belgické wafle. Byly výborné. Hned nám to zlepšilo náladu. :D Doma jsme byli asi kolem půl páté, tak jsme si dali malou kávičku a ovoce na svačinu. Přítel si ještě zavolal s rodinou přes skype a pak jsem chtěla, aby mě naučil hrát pokera. Takže jsme si pak asi na hodinku zahráli pokera a celkem mi to šlo. :D Máme tady velkou zavařovací skleničku plnou pencí. Takže jsme to vysypali a hráli jsme s tím. A já ho pěkně oškubala o všechny jeho pence. :D A na večeři jsme si udělali bagetky ala subway. :D No a pak jsme si jen tak povídali a koukali zase na teen wolf. :D

A co se mého zdravotního stavu týče. Tak jsem byla na začátku měsíce na poslední kontrole, kde mi doktor řekl, že je vše v pořádku a že bych mohla jít tak za šest týdnů do práce. Pořád se mi nechodí celkem dobře, ale už je to lepší. Takže do Česka se nevracíme. Zůstáváme tady. Mám v plánu jít v květnu do práce. Alespoň to zkusit. Teď jak chodíme na pocházky, tak mě ta noha třeba začne po hoďce bolet, ale doufám, že do konce měsíce si ta noha na tu zátěž zvykne a že to v práci bude ok. Takže si užívám poslední dny volna. :D Moc se mi tam nechce, protože už jsem tak zlenošila. :D No uvidíme. :D

Jaký jste měli víkend Vy?:)
My plánujeme, že pokud bude i další víkend tak krásně, tak chceme grilovat na zahradě. :)

1 člověk ohodnotil tento článek.